3-godišnje jamstvo 14 dana za povrat robe

Često postavljana pitanja

Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave za narudžbu su:

  • za standardne proizvode: 2,99 €
  • za proizvode većih dimenzija: 10,99 €

S kojom dostavnom službom se isporučuje moja narudžba?

Naši se proizvodi isporučuju s dostavnom službom Overseas. Vrijeme isporuke može se razlikovati ovisno o dostavnoj službi, te zemlji u koju dostavljamo.

Narudžbe obično šaljemo u roku od 2 radna dana od potvrde narudžbe. Prilikom plaćanja bankovnom transakcijom šalju se u roku 2 radna dana od proknjiženja sredstava.

Vrijeme isporuke ovisi o dostavnoj službi, te veličini robe. Procijenjeno vrijeme isporuke za većinu predmeta do 30 kg je 5-7 radnih dana od slanja. Procijenjena vrijeme isporuke za glomazne pakete je 8 do 10 radnih dana.

Izbor dostavne službe vrši se izravno na skladištu i uglavnom ovisi o dimenzijama paketa i zemlji isporuke. Iz logističkih razloga ne možemo promijeniti pružatelja usluga isporuke.

Rok isporuke uvijek je istaknut uz proizvod u ponudi na našoj stranici.

VAŽNO! Ne nudimo ekspresnu dostavu ili odabir datuma isporuke za vašu narudžbu. Nažalost nije moguće odabrati određeni datum ili vrijeme isporuke. Vozači dostave ne mogu upućivati pojedinačne pozive.

Mogu li promijeniti podatke u svojoj narudžbi?

Podaci u narudžbi mogu se mijenjati samo određeno vrijeme - prije nego što se proizvod pošalje.

Nakon primanja uplate dodijelit ćemo dostavnu službu vašoj narudžbi s podacima koje ste naveli. Ako je paket već na putu, nije moguće promijeniti adresu. Nažalost ne možemo kontaktirati prijevoznika i pružiti mu daljnje informacije vezano za isporuku paketa koji je već na putu.

Preporučujemo da se izravno obratite dostavnoj službi i promijenite podatke o dostavi, na temelju EURODIS broja koji je dostupan na linku za praćenje pošiljke. Ako imate bilo kakvih problema, možete kontaktirati našu službu za korisnike. Rado će vam pomoć.

Nije mi stigao link za praćenje pošiljke, narudžbe

Čim se narudžba pošalje iz našeg skladišta, poslat ćemo vam e-mail s podacima o praćenju pošiljke.

Procijenjeno vrijeme isporuke za većinu predmeta do 30 kg je 5-7 radnih dana od slanja iz skladišta. Procijenjeno vrijeme isporuke za velike i glomazne pakete je 8 do 10 radnih dana.

Status narudžbe možete provjeriti na linku za praćenje pošiljke (dovoljno je da unesete vaš broj narudžbe).

Želim provjeriti gdje je moja narudžba

Vrijeme dostave može se uvelike razlikovati ovisno o dostavnoj službi i zemlji u koju narudžba putuje.

Nakon potvrde tj. dodijeljenog broja pošiljke, predviđeno vrijeme isporuke je 5 do 7 radnih dana. Veliki i glomazni paketi isporučuju se kopnom, pa dostava može potrajati 8 do 10 radnih dana.

Preporučujemo redovito provjeravanje statusa narudže na linku za praćenja pošiljke.

Ako vaša pošiljka kasni više od 3 dana ili niste dobili podatke o praćenju nakon dovršetka plaćanja, kontaktirajte našu korisničku službu. Rado će vam pomoći.

Isporuka kasni / na linku za praćenje pošiljke nema nikakvih promjena

Ako vaša narudžba kasni više od 3 dana ili nakon plaćanja niste dobili podatke o praćenju, provjerite status voje narudžbe. Ako u praćenju vidite da je narudžba kod dostavne službe, preporučujemo da se izravno obratite dostavnoj službi Overseas.

Ako niste sigurni kako, obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.

Link za praćenje pošiljke pokazuje da je narudžba isporučena, međutim ništa mi nije stiglo

Ako na linku za praćenje pošiljke piše status isporučeno", ali vi niste dobili proizvod, kontaktirajte svoje prijatelje, susjede, suradnike ili članove obitelji da li su oni prihvatili i potpisali isporuku u vaše ime. Često se dogodi da pošiljku preuzme netko drugi iz vaše okoline.

Isporučen mi je samo dio narudžbe

U slučaju da ste dobili samo dio svoje narudžbe, prvo provjerite link za praćenje pošiljke. Status pošiljke se kontinuirano ažurira, a pojedinačne stavke narudžbe mogu se isporučiti u više različitih paketa. U slučaju da ste dobili sve pakete a nedostaje dio narudžbe obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.

Ako vam nedostaju neki dijelovi proizvoda, prvo temeljito provjerite kutiju i stiropol - neki su dijelovi obično pričvršćeni na bočnu stranu kutije ili na dnu. Ako ih ne možete pronaći, kontaktirajte našu službu za korisnike. Rado će vam pomoći.

Da li prodajete i rezervne djelove za proizvode?

Ako vam pri isporuci nedostaje dio proizvoda ili ako dio proizvoda više ne radi ispravno a imate jamstvo, imamo mogućnost slanja potrebnog rezervnog dijela.

Obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.

Većina dodatne opreme za proizvode (zdjele, kabeli, filtri) dostupna je na našoj web stranici. Za svaki proizvod navodimo i dodatne proizvode koje možete kupiti.

Isporučen mi je oštećen proizvod s oštećenom ambalažom

Prilikom isporuke pošiljke, uvijek temeljito provjerite paket i proizvod. Ako utvrdite da su kutija ili proizvod oštećeni tijekom prijevoza, slijedite ove korake:

Fotografirajte oštećenje paketa (izvana, te ispune iznutra) i oštećenje proizvoda. Problem morate prijaviti najkasnije u roku od 48 sati od primitka pošiljke. Trebati će vam broj narudžbe (možete ga pronaći na paketu ili na računu) i foto dokumentacija za prigovor. Također ispunite reklamaciju. Nakon što ispunite obrazac kontaktirati ćemo vas.

Ako niste sigurni kako prijaviti oštećenje, obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.

Vrh stranice